Bad update

Jag har haft mycket att göra senaste dagarna och har därför prioriterat bort bloggen lite. Igår fick jag dock reda på att det kommer ske en del förändringar i min vardag framöver. Det är dock tråkiga nyheter som kommer påverka mina träningar framöver. Jag berättar mer om det här när jag vet hur allt ligger till men jag hoppas det löser sig så fort som möjligt!

Annars har jag trimmat båda hästarna i ridhuset nu i två dagar och jag måste ju säga att ponnyn är fantastisk!!! Jag älskar verkligen att trimma Brownie, han är såååå himla fin! Finns inte mycket mer att säga, han är bara bäst :D Inova sköter sig också riktigt bra! Har börjat rida henne på ett nytt bett på marken. Det är Almas specialare ;) Det är ett tredelat pessoa bett som jag har stylat med ett snöre under hakan. Det funkar riktigt bra! :)

Imorgon åker jag till Pether Markne med Inova och trimmar satan :D Det är såklart hoppning som gäller och det ska bli jätte roligt! Jag är verkligen glad över att Pether finns där nu, annars hade det blivit väldigt tomt på träningsfronten...

 


Inova hos Pether


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0