Rev sista hindret

Hoppade 130cm idag också. Inova var superladdad och hoppade riktigt fint! :P Blev lite stark ibland nu när hon var lite laddad men det var inte så farligt.. Om hon hoppar så här fint så kan jag leva med lite dragkamp ;)

Jag tycker faktiskt vi fick till ännu en riktigt bra runda! :D Dock rev vi sista hindret i grunden det var en kombination (räcke in, oxer ut), jag var lite snabb att ta i henne i luften för att jag ville hinna svänga innanför ett hinder i omhoppningen så då blev det en rivning så det var lite synd men jag är faktiskt jättenöjd idag med! :)

Sååå eftersom vi har gjort två stycken fina 130cm rundor i helgen så blir det faktiskt debut i 135cm imorgon :D Är taggad till tuuuuuusen! :D

Kommentarer
Postat av: pappa john

Hej Alma, Bli inte för ivrig. Ibland när man har ett mål som man e väldigt nära att nå så kan man just av den anledningen spänna sig lite för mycket.

Våga släpp målet uner ridningen och bara fokusera på här och nu. Låt inte huvet spela dig ett spratt. Eller som segergudinnan (Nike) säger "just do it"

Jag håller tummarna. pusselipuss

2011-07-03 @ 08:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0