Gårdagens ridpass

Trimmade Inova med hjälp av lite bommar. Hon kändes faktiskt jättefin i kroppen efter att ha tagit det lugnt i tvådagar. Hon kändes verkligen utvilad! :)

Hon var jättefin när jag red fram, ovanligt loss och fin så det var trevligt :) Jobbade mycket tempoväxlingar, vilket hon gjorde super.

Sen jobbade jag över några upphöjdabommar på volt. Inova hatar verkligen den övningen, men tycker ändå hon gjorde den helt okej i vänstervarv men inte i högervarv i början, men det blev mycket bättre i slutet så då var jag ändå nöjd med henne :)

Sen hade jag en linje med räcke/oxer/räcke med 16m emellan. Trimmade lite extra på 5 steg idag. Hoppade fint men ville landa i fel galopp till sista räcket hela tiden så då fick vi traggla ett tag och sen var hon superfin! :) Jag var faktiskt nöjd med henne igår! Hon kändes verkligen mjuk i kroppen och det är skönt att hon känns så fin efter tävlingen :)

Gjorde en jättesatsig paintbild med dagens övning men kass som jag är kan jag inte ladda upp den :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0