Falsterbo dag 2

Idag har vi sett allt från superfina 7 åringar till jaaa, Angelica Augustsson och Roffe. Dessutom ponny finalen och den spännande junior/yr finalen som vanns utav junioren Wallenstam som gjorde en superritt och slåg både Alex och Douglas Lindelöw, mäktigt!

Dock var det väldigt synd att de två jag trott mest på inte kom till start. Sissela Smith på ponny, som tog NM-guld i lag och NM silver individuellt förra helgen, och Eleonor Bellander, som tog NM-guld både i lag och individuellt förra helgen (Hon hade dessutom M1 innan mig). Så det var riktigt tråkigt!

Men som sagt många suuuuuperfina hästar och rundor, det är verkligen roligt att så många duktiga internationella ryttare har kommit hit! :)

Har dock inte blivit så mycket shopping, ovanligt lite shopping och dåligt utbud. Skulle föresten köpa Animo kavajen idag men den fanns inte någonstans i min storlek... Har nog iallafall bestämt mig för den nu :)

Fast det har kommit en ny kavaj som heter Spook som jag aldrig har hört talas om förut. 



Vad tycker ni om den? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin!

2011-07-08 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0