ett inlägg från luren

Imorgon åker vi äntligen hem! :) då ska båda hästarna trimmas. Är verkligen pepp på att komma hem, dessutom lite extra motiverad efter några dagar i Falsterbo. :) sen blir det lite roliga tävlingar o träningar framöver. Jag åker faktiskt och tävlar BW på söndag i Kumla, han kommer vara galet taggad! :p Är iallafall galet taggad på att komma tillbaka till vardagen. Ska även hjälpa bästa Julia ett tag framöver, det blir spännande o se vad vi kan göra. Det blir en utmaning för båda mig och Julia. Ska verkligen göra allt för att försöka få henne glad igen. Så får vi se vad min hjälp kan göra. Blir spännande att se :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart har du varit? =)

2011-07-14 @ 08:38:41
Postat av: Alma Ranebo

Jag har varit i Skåne en sväng :)

2011-07-14 @ 11:01:52
URL: http://almaranebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0