Dagens ridpass

Orkar inte skriva så mycket så jag ritade dagens övningar istället.
 
Den här lilla banan hoppade jag med BW med 5steg mellan varje hinder. Försökte göra banan så tydlig som möjlig så jag hoppas ni lyckas följa strecken ;)

BW var iallafall superfin! :) Hoppade inget stort utan trimmade på 70cm, vilket han gjorde bra. Hoppade fint gjorde han också :)




Fortsatte med Inova lite liknande som igår. Hade fyra galoppbommar på backen. Som sagt hennes hat-övning. Försökte bara få henne rund och fin över bommarna. STORT framsteg idag! :) 




Båda hästarna var suuperfina idag! :) Imorgon åker jag en sväng till Pether Markne, trevligttrevligt! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0