Dagens ridpass

Idag var Sanna här och hoppade BW medans jag red Inova.

Jag tycker det gick jättebra för Sanna med BW, det märks att han gillar henne :) Han fick hoppa lite större för första gången på jättelänge och det gjorde han bra :) Sanna rider honom så himla bra! Jag tror han tycker det är skönt med någon lite mindre ryttare på ryggen :)

Inova kändes helt okej, lite trött men det är förståligt efter att ha trimmat typ i 2h igår :P Jag var lite ofokuserad eftersom jag försökte hjälpa Sanna samtidigt. Inova fick iallafall ta det väldigt lugnt, red kanske i 20min och sen skrittade vi ut i skogen med Sanna o BW :)

Imorgon ska jag ut på äventyr och på fredag åker jag med Inova till Gislaved :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0