Taggad

Trimmade båda hästarna och dom var superfina! M1 jobbade jag mycket övergångar, tempoväxlingar. Mycket galopparbete, fokuserade mest på öppna, sluta och galoppombyten. Superfin!
Brownie var också hur fin som helst, jobbade ungefär samma som på M1. Han var jättefin och spänstig, speciellt i galoppen, väldigt rund och fin galopp både i högt och lågt tempo. Nu när han är så pigg kan han lätt bli lite lång när vi ökar tempot men idag var han riktigt fin, höll samma spänst som i samlingarna vilket var jättebra! :) Han är så fin Brownie! Han är verkligen rolig att trimma eftersom han gör allting så lätt och är så arbetsvillig! :)

Imorgon ska vi som sagt åka på Pay&jump, ska blir riktigt roligt faktiskt! :) Julia på Hudson Bay (som jag hoppade några gånger förut om ni minns) ska också dit och hoppa så jag ska hinna med både mina hästar och hinna hjälpa henne med bangång/framridning/framhoppning men det är bara roligt! :) Har tränat henne en del närmsta tiden och dom är så duktiga! De ska debutera 120cm imorgon så det blir kul! :D


Fina Browns Way <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0