Plugg,plugg och ännu mer plugg

Känns som jag bara pluggar nu för tiden. Igår fick M1 vila för att jag skulle vara snabb i stallet och komma hem i tid så jag hann plugga, idag fick BW vila för att jag skulle komma hem i tid för att hinna plugga. Imorgon ska jag inte ens till stallet för att jag ska plugga hela dagen! VÄRT! Blir trött när jag tänker på det...

Har iallafall ridit M1 på tredelat nu några dagar och han är jättefin! Trimmade för första gången på det idag och det gick jättebra! Lite stark emellanåt men jag tycker det fungerar bra trots allt :) BW fick som sagt vila idag men vi skrittade i 30min och därefter borstade jag och mös i en timme, jätte mysigt! :) Klippte man och svans så nu är han fiin :D

Lite dåligt med update pga av allt satans jävla plugg... menmen, inte mycket att göra...


Så sjukt BÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0