Kommentar

Såg precis att jag har fått en fantastisk rolig kommentar! :)

Postad av: Frida "hej hej tänkte bara skriva och gratulera dig att du har fått Quickly (Vioux Star M) i ditt ägo :) Jag köpte honom som 2.5 års hingst nere i Holland och ägde honom fram tills Royne köpte honom utav mig :) Jag red honom upp till 130 och han jhar och kommer alltid betyda mkt för mig, den lilla terroristen :)Lycka till med honom!!! Kram Frida Tinglöf, Tallbackagård"

Jag tycker verkligen att det är hur kul som helst att du hör av dig och det vore jätte intressant att få prata mer med dig! Vore jättekul och veta hur M1 (Quickly) var när han var ung, hur länge du hade honom mm. :) Så jag hoppas verkligen att du hör av dig igen, du kan nå mig på [email protected].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0