Gårdagens och dagens ridpass

Igår:
Hoppade båda hästarna idag. BW var outstanding, han är så himla fin, vilken fantastisk ponny man har! :) Han hoppade hur fint som helst, så spänstig och fin! Han är lite pigg nu men det gör ingenting, han tycker bara att allt är så himla roligt :) Tog något lite högre språng i slutet och han gör det sååå lätt. :) Stjärnan. 

M1 var jäätte pigg och lite springig men hoppade väldigt fint, som vanligt ;) Han blev lite trött i slutet vilket gjorde att han blev lugnare i slutet men hoppade dock inte lika bra då.. men han hoppar ju fortfarande väldigt bra :D M1 fick också något lite större språng på slutet, har mest trimmat över små hinder på sistone så kände att jag vill ta något ordentligt inför helgen :)

Joggade även min kompis häst, bara lite lätt jogg...

Idag:
Trimmade BW i ca 20min i ridhuset men han var så fin så det kändes dumt att fortsätta, så då skrittade vi ut i skogen i typ 40min. Jätte mysigt :)

Joggade M1 i 30min, han kändes väldigt fin och lösgjord! Lite lugnare idag :)


Brownie i Gagnef i somras, 130cm.
Bästaste

Imorgon blir det hoppning på båda för Niclas. På söndag blir det Pay&jump på hemmaklubben (Årsta-Runsten) :D BW börjar säsongen lite lätt med 110cm, 120cm. M1 går 125cm, 130cm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0