Dagens ridpass - snabbinlägg

Joggade Brownie i typ 45min, han fick ett lite längre pass men inte så effektivt. Det kändes bara som att han behövde röra på sig mycket idag utan att anstränga sig för mycket. Lite knackig i början men blev bätre i slutet! ;)

Hoppade M1 i grupp, han var väldigt pigg! :P När jag red fram M1 så fick jag en liten privatlektion av Niclas, hur bra som helst! Både jag och Niclas kände att han var ganska okoncentrerad och splittrad så vi fick lite fokus på honom sen. Jobbade en del på 8 volter mm. Det var verkligen bra att vi tog tag i det! :)
Hoppningen kändes lite galen i början men blev mycket bättre i slutet.

Det var banhoppning idag, började med att hoppa banan lågt när vi bara skulle göra skolrundor, dock var enda fokus för mig att hålla överlyckliga M1 lugn :P När det blev högre blev han mer fokuserad och hinderna bromsade upp en hel del, även fast han fortfarande var ovanligt framme :P Han hoppade väldigt fint! Speciellt när jag skulle hoppa kombinationen en sista gång i slutet, då hoppade han HELT SJUKT! :D Han har det verkligen i sig! Så himla fin! :) Är nöjd med lektionen eftersom vi verkligen tog tag i saker och att M1 blev något lugnare och finare i slutet! Han är ju trots allt bara lycklig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0