Lite allmänt

Har inte hunnit skriva på länge har haft mycket plugg, jag har dessutom hunnit fylla år. :D I söndags i vetlanda var hästarna jättefina! Avslutade lite lätt med 110cm på BW och 120cm på M1. Brownie var jättefin! Vi gjorde en runda bara för skojs skull. Han fick svänga och gasa en del vilket han tyckte var as roligt! :D Han var väldigt med på noterna och gjorde det riktigt bra faktiskt! :) Gasade lite på en långsida och sen när jag skulle vända upp mot hindret så funkade inte riktigt halvhalterna så fick fyra fel men han var jätte fin :D
M1 var lite trött sista dagen, inte så konstigt, gick väldigt tuffa banor förra helgen och har hoppat satan den här helgen! :) Rev 2an men det gör inte så mycket, var ju bara 120cm. Han har verkligen varit försiktig hela helgen och har inte alls varit lika nonchalant som förra helgen så jag är nöjd :D

Jag har verkligen världens bästa mamma! Har fått världens bästa födelsedagspresent men det berätta jag mer om lite senare. :D nu ska jag fortsätta plugga.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0