Dagens ridpass

Var ju som sagt på Gustavsberg med Brownie idag. Han kändes mjuk och fin, blev mycket travarbete idag. Vi gjorde en övning som innehöll volter, skänkelvikningar mm som hästarna blev väldigt lösgjorda av. Mycket fokus på handställning och armbågar (Jag har en förmåga att lägga ner handen, dvs som om jag håller ett cykelstyra vilket gör att mina armbågar åker ut o flaxar lite) :P

M1 trimmade jag när vi kom hem och han var hur fin som helst!!!! Helt sjukt fin! Jobbade mycket trav och galopp idag, även en del lydnad så att han är extra uppmärksam imorgon när vi ska till Pether Markne :) Gjorde en del förvändgalopp och byten i slutet, bytte klockrent vart tredje! Så jäkla fin! Fantastiska häst! :) Ny klippt är han också! :)


får bli en bild på M1 från Lotta träningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0