Borås dag 3

Idag var det kval 1 som gick i 130cm. Supersuper runda! Helt grym men fick ett jävla skit äckel nedslag idag igen, nudda lite lätt med vänsterfram hov och bommen ramla ner på ena sidan typ två galoppsprång efter. KUL. Kom verkligen helt perfekt!!!! Som alla säger: "Du hade inte kunnat göra någonting, du låg helt perfekt." Så det var ju galet frustrerande.... Har gjort tre superrundor än så länge men ändå fått ett ner i varje klass! Jag vill bara ha min sista nolla i 130cm så vi kan börja hoppa större klasser. :) M1 är stört nonchalant.
Hade ju planerat att få en rivning på framhoppningen så han skulle bli försiktigare inne på banan..... På framhoppningen hoppade han helt fantastiskt, var inte i en enda bom! Jag la honom lite nära en gång med mening på ett ganska maxat räcke men då var han galet kvick i fötterna, men när jag kommer in på banan börjar vi med att klonka 1,2,3 och sen rev vi ju 5an så det var ju skit! :P Imorgon SKA han riva på framhoppningen! :P Klassen börjar kl 07.00 imorgon och jag startat typ 07.45.... Härligt!

Är supernöjd med rundan iallafall, perfekt flyt, perfekta distanser... Vad kan jag mer begära??? :D Joo att min häst ska lyfta på benen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0