TUSEN TACK!!!!

Det bara rullar in kommentarer vilket är superroligt! Jag och mina hästar har fått så otroligt fina ord på sistone så jag passar på att tacka alla på en gång och berätta att jag är så otroligt tacksam för det, TACK! :)
Har inte hunnit svara på kommentarer på sistone så passar på att svara på några nu:

Visst provade du J.F´s Lunatic??
Nej det gjorde jag inte men på tal om Jens Fredricsson så har han faktiskt haft Inova. :)  

Vet du vad det är för märke på lastbilen? :)
Ingen aning faktiskt.

Grattis Alma! Vad måste man ha för resultat för att få rida SM? :)
Tack! :) För JSM så behöver du en nolla/placering i 140cm.

Är väldigt imponerad av din ridning! Ser både väldigt prydligt och följsamt ut! :) Jag måste bara fråga; Hur lång är du? :)
Tacktack! :) Jag är ca 175cm.

Du rider riktigtriktigt bra!! Visst är det för Niclas Haking? :)
Tack! :) Jupp, helt rätt! Han har lärt mig allt jag kan! :)

Vart köpte du förbyglen och vad kostade den? :)
Den finns på Skara Hästsport. :)

Ska du försöka kvala in till scandinavium som jr eller yr? :)
Junior. :)

Du har fantastisk känsla!!! Vad krävs för att kvala till Scandinavium?
Tack! :) Kvalregler (och ställning) hittar du här:
http://www3.ridsport.se/Tavling/Hoppning_/Regler/GHS-Morgondagens-vinnare/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0