Tidsbrist

Har bara blivit massa tråkiga inlägg på sistone men det beror på att jag har mycket att göra nu inför sista veckan i skolan. Men jag kan lova er att jag kompenserar det på lovet får då händer det en massa roliga saker men det berättar jag när det kommer. :) Kommer dock inte heller hinna lägga upp det önskade inlägget om provridningar förrän jag får lov. Funderar även på om jag ska göra ett jätteinlägg med alla hästar i samma eller flera olika inlägg. Vad tycker ni?

Nu sitter jag och tittar på sammandragen på eurosport från Grand Pixen. Har tittat på världscupen idag på dagen och emellan sändningarna har jag hunnit plugga och fixa massor. :)


Browns Way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0