Tävlingsplanering

Här är min preliminära tävlingsplanering fram till SM.

v1 - 6 Januari 
Pay & Jump Runsten (Båda mina+ Hubbe)

v5 - 3-5 Februari
Grevagården (Fjärde kvalet)

v6 - 9-12 Februari
Borås Grand Prix (Femte och sista kvalet)

Eventuellt: v8 - 23 Februari
Scandinavium, GHS morgondagens vinnare.

v10 - 8-11 mars
SM i Flyinge

Självklart kan det bli ändringar, om jag tex inte kvalar GHS så kanske jag åker på något annat innan SM och sen kan det även bli så att jag åker till Åstorp v 3 men det är den här planeringen jag utgår ifrån- och hoppas på! :)  


Kommentarer
Postat av: Maja

Jättebra blogg! Vad har du för mål nästa år , satsar du på junior - EM ?

2011-12-12 @ 23:55:09
Postat av: Kristina Warg

åk till Åstorp, dit ska jag!

2011-12-13 @ 21:38:33
URL: http://kristinawarg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0