Bäst i Sverige

Kan du inte skriva vilka andra ryttare som du tycker är bäst i Sverige?
Ponnyryttare?
Junior?
Young rider?
Senior?

Och vilken ponny som du tycker är finast, samt vilken juniorhäst, yrhäst och seniorhäst?

Hade varit jätte roligt om du velat göra detta. Du behöver ju inte välja endast en häst eller ryttare, utan kanske flera som du tycker utmärker sig extra mycket i svenska ridsporten :)

Absolut, dock blir det svårt då jag har så otroligt många bra förebilder men ska försöka hålla mig till två per kategori och begränsar mig till Sverige, annars kan jag skriva hur många som helst. ;)   

 Ponnyryttare: Sissela Smith och Hedda Wallin (båda har iof precis gått över till att bara rida häst precis.)
Junior: Linn Backman, Nicole Holmén och Malin Ahlqvist.
YR: Amanda Landeblad och Douglas Lindelöw.
Senior: Malin Baryard, RGB och Angelica Augustsson.

Ponny: Istoriah La bree och Wild at Heart T.
(Även Ronja Rocker, som inte är lika etablerad men som hoppar fantastiskt!).
Juniorhäst: Finns otroligt många men Come Soon är nog nr 1 men Cafino säger man inte nej till. ;)
YR häst: High Yummy
Senior häst: Ninja La Silla, Räven och Glory Days.


Malin och Zeta.


Kommentarer
Postat av: Kristina Warg

Bra val av d-ponny ;)

2011-12-13 @ 21:37:00
URL: http://kristinawarg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0