Snart

Ska snart åka ut till stallet och rida båda två :D Har inte suttit på Zeta på en vecka så det blir lite intressant. Nu ska hästarna börja komma igång ordentligt för när jag kommer hem från Skåne (är i Skåne 22-25) så måste hästarna vara i något bra form för då ska de tränas ordentligt så det här ska bli kul! :) Känner verkligen att det var tur att jag flyttade fram vilan en vecka för jag känner mig redan lite stressad till att hästarna ska hinnas komma igång. Hade även gärnat velat rida lite bommar innan jag åker men vi får se hur det blir med det för Zetas del men Inova ska iallafall få hoppa lite lätt på onsdag. :)

Måste även planera lite nu när jag åker bort snart så hästarna inte får ännu en vila nu när de äntligen ska komma igång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0