Planering

Lägger upp en liten planering för resten av den här veckan så jag har lite koll! :)

Tisdag: Rider båda.
Onsdag: LOV, julbord med pappa, rider båda- Inova lite hinder. 
Torsdag: Åker till stallet tidigt för att jobba lite bommar med Zeta och rida Inova, innan jag åker till Skåne.
Fredag: Cilla tömkör, evelina fixar.
Lördag: Promenad, Evelina och Julia fixar.
Söndag: Kommer hem från Skåne, rider båda på kvällen- hoppar Zeta och Inova(?) lite lätt.

Är så otroligt tacksam för att jag har Evelina och Julia. Dem är anledningen till att jag kan åka bort utan att vara orolig. Så skönt att veta att mina hästar har det mer än bra när jag är borta! Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0