Planering

Nu har jag precis vaknat och ska snart rulla vidare mot stallet. Dagmar som har hälsat på inatt har dock gjort att det inte finns något vatten till hästarna så det gäller att bunkra upp med några dunkar och hinkar.

Planen idag är iallafall att vara i stallet runt halv 11, ska då hjälpa Julia och Hubbe som ska hoppa Pay & Jump på hemma plan. Vi skulle som vanligt hoppa varsin klass men eftersom det är på hemma plan så borde han vara som vanligt och därför tyckte jag att det är bättre om Julia hoppar båda eftersom hon behöver lite rundor i kroppen. :)

Därefter ska mina ridas och fixas, sen blir det packning och putsning! :D

Jag har föresten börjat med min sammanfattning av året så den är på gång!
Nu ska jag sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0