Nu rullar vi mot Götet!

Nu är vi på väg till Billdal, var i skolan imorse mellan 8-11 och skrev ett prov sen drog vi ut till stallet och bada och gjorde hästarna fina och nu är vi som sagt på väg! Jag är helt galet laddad! De här Elittävlingarna ger lite extra adrenalin måste jag erkänna :P Man får nog minsann lite att bita i den här helgen också. Det är Lennart Lindelöw som bygger. Jag gillar hans banor men de brukar ju inte vara jätte lätta direkt på nationella tävlingar så det ska bli intressant att se vad han har för klurigt att komma med nu! Han brukar bygga väldigt utslagsgivande vilket är bra men klurigt..

Nu ska jag plugga!


Kommentarer
Postat av: Pappsis

Lycka till. Håller tummarna för alla duktiga tjejer kram p

2011-12-01 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0