Helt okej start på helgen!

Inova var först ut idag, hon kändes väldigt fin och jag hittade ett väldigt bra flyt och det kändes väldigt enkelt. Fick dock två ner, kom möjligtvis lite stort på 6an som var ett räcke så rev den och sen rev vi 7b. Det var trippel in och räcke ut i kombinationen och jag kom helt perfekt, bommen rullade av när jag var framme vid nästa hinder så den rivningen var lite onödig. Inova kändes lite nonchalant idag men nu har hon tagit två rivningar så förhoppningsvis så är hon lite mer försiktig inne på banan imorgon.

Zeta var laddad till tusen idag, bockade som en tok på framhoppningen. :P Inne på banan blev hon lite för ambitiös och var minsann inte i en bom! Kom något nära in i ena kombinationen där det var räcke in och oxer ut, och man kan väl säga att hon passade på att ladda på ordentligt på oxern så jag tappa lite balans och hon börjar springa lite fort så det fick bli en volt.. Så då fick jag en del tidsfel också.

Har trimmat den outtröttliga Zeta nu på kvällen. Hon är först ut imorgon i kvalet och jag hoppas att hon har lugnat ner sig lite då. Föresten kan jag säga att jag byter tillbaka till mina gamla stövlar imorgon, får inget fäste för fem öre och skänklarna bara glider runt så om jag ska lyckas sitta kvar imorgon så kan det vara trevligt med lite stöd iallafall ;)

Morgondagens bana ligger uppe på equipe och som den ser ut så är den väldigt lik Flyinges. Speciellt där med trekombinationen i sista linjen, alltid lika tufft!

Favorit i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0