Härligt avslut!

Fick ett härligt avslut på tre fantastiska dagar! Vi gjorde samma sak idag som igår och båda hästarna var jättefina! Vi bråkade inte lika myket med Inova idag på backen med tanke på tanden utan nöjde oss istället med henne då hon var mycket bättre idag, väldigt fin faktiskt! Vi kom åt henne väldigt fint och hon hoppade riktigt fint i slutet! :)

Zeta var lika fantastisk idag igen, helt otrolig! Vi var verkligen pet-noga med henne idag och jobbade verkligen konsekvent och det börjar bli ordning på det lilla livet men som Pether säger: det är ju ingen lätt häst direkt. Men hon passar mig som handen i handsken och jag kan inte annat än njuta av hur fin hon är för tillfället! :) 

Jag är väldigt nöjd med båda hästarna idag och jag är verkligen taggad inför kommande tävlingssäsong. Vi har stora planer på gång så det blir riktigt ordentligt nu under våren vilket ska bli otroligt roligt, och inte minst lärorikt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0