Gårdagens ridpass

Red som sagt båda hästarna igår och det gick jättebra. Första dagen på två veckor som jag krävde lite mer av Inova och hon är helt fantastisk, så sjukt rund och när man samlar henne så sätter hon under sig så fint!! Hon är ju inte en häst med mycket tryck men nu börjar det minsann komma, äntligen! Jag sitter bara och ler när jag rider henne förtillfället, allt bara sitter precis som det ska! Själv hade jag förväntat mig en lite halv stel häst efter att hon tagit det lugnt, men icke sa nicke, finare än någonsin! :D

Zeta fick joggas lite lätt eftersom det var första dagen efter vilan. Hon var lugn och frustade sig igenom hela passet, hon tyckte nog att det var skönt att röra på sig lite mer igen. :) Hon kändes generellt fräsch och fin i kroppen så det var skönt!

Åhh vad jag är taggad på livet för tillfället och snart är det lov! :D Haha!


Fantastiska häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0