Dagens rundor!

Ja som ni förstår är jag extremt nöjd med Zetas insats idag! Inova var också fin men fick två ner. Ena på 4an som kom bajstight ur högersväng där jag hade ett lite större läge som Inova inte riktigt var med på så hon hann inte sträcka ut ordentligt sen fick jag en jäkla skit rivning på sista hindret som var en oxer med planka i framkant.  Zeta kvalade återigen till 145 imorgon men vi åker hem istället. När jag gick in på banan så ledde man på 9fel så det kändes jäkligt fint med en nolla då! 20 nollor av ca 120 starter och då är det ändå väldigt hög nivå på de som rider så banan var minsann lite små klurig och väldigt lång! Jag är så nöjd och Båda får med poäng till GHS, tror jag kom 5a eller 6a på Zeta bland juniorerna! :) nu ska jag sova o imorgon blir det hemfärd! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis! Så duktiga! Hoppas att vi får se på film :)

2011-12-04 @ 22:26:35
Postat av: Lotta (Denise Mamma)

BAMSE GRATTIS! till SM kvalet och de fina resultaten m båda hästarna i GHS.Du har ridit så jättebra alla omgångarna :-) :-)

2011-12-05 @ 11:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0