Dagens ridpass

Strömavbrottet verkar inte vilja ge med sig så pay & jumpen blev inställd. Hästarna har haft en hemsk natt och Inova var så spänd och på tårna och flög i taket så fort något hände, stackarn. Jobbade iallafall henne lite i ridhuset i 15min för att få henne lite fokuserad, därefter fick hon komma ut i skogen och rasta sig i 40min.

Zeta fick också en tur i skogen på 40min, jobbade henne lite i trav och galopp på grusvägarna i närheten. Hon va väldigt pigg och glad kan man säga ;) Det är härligt att hästarna uppskattar att komma ut iallafall! :)

Nu ska jag fortsätta packa.

image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du berätta vad du packar till?? Man blir ju nyfiken!! :)

2011-12-26 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0