Dagens ridpass

Började med Zeta idag som skötte sig fint. Kändes lite "platt" i början i traven men efter att ha galopperat något varv så kom hon igång ordentligt och blev jättefin! Otroligt roligt att rida lilla gummibollen igen! :)

Inova var ju lite galen idag kan man säga, haha. Jag skrev ju häromdagen att hon aldrig gör någonting när man sitter på henne men så var minsann inte läget idag. Hon bockade och höll på och jag kan ju säga att de som var i ridhuset samtidigt höll sig undan, haha, ena trodde att jag satt på en unghäst och en annan trodde hon var rädd för speglarna.. Haha, ja hon var lite på hugget idag helt enkelt ;) När hon tillslut hade fötterna på jorden så var hon sådär underbart fin igen! Så otroligt bärig och fin! :)

Jag håller på att laddar med en utvärdering över året som gått men det kommer nog ta några dagar att skriva. Ska ta mig tid på vägen ner till Skåne på torsdag, för oj vilket händelserikt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0