Veckans planering

Tisdag:

Inova
: Trimmas inför helgen. Mycket lösgörande eftersom hon tog det lugnt igår.
Z: Fortsätta jobba med Basic.
BW: Ett lugnt pass i ridhuset eller ute.

Onsdag:
Åker till Grevagården med Inova.

Inova: Trimmar henne när vi kommer fram.
Z:
Hoppar henne på morgonen innan jag åker.
BW: Antagligen en promenad i skogen.

Torsdag:

Inova:
Tävling, 130cm.
Z: Cilla tömkör.
BW: Sarah skrittar en sväng.

Fredag:

Inova:
Tävling, 130cm.
Z: Promenad med Sarah(?).
BW:
Sarah skrittar en sväng.

Lördag:

Inova
: Tävling, 130cm.
Z: Cilla tömkör.
BW: Promenad med Julia.

Söndag:
Åker hem från Grevagården.

Inova: tävling, 135cm
Z: Trimmar när jag kommer hem.
BW: Rider när jag kommer hem.

Beroende på hur Inova känns under helgen och hur de bygger så får vi se lite vad det blir för klasser men det här är alltså de klasserna jag är anmälda till. Hade väldigt gärna haft med Z också men det fanns tyvärr inga klasser som passade henne så hon får ta det lite lugnt hemma med BW istället. :) 


Zetas debut i 140cm


Kommentarer
Postat av: nicole

var har du köpt dina storhästar? :)

2011-08-16 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0