Välkommen hem Zeta!

Idag hämtade vi hem fina Zeta! Hon är världens minsta lilla myshäst. :) Resan gick bra och jag joggade henne när vi kom fram eller jaaa.. hon fick snarare springa av sig lite ;)

Hon är verkligen speciell på alla sätt, och extremt svår vilket jag kommer lära mig jätte mycket av! Även fast det kommer bli rejält tufft ibland... Det är ju tur att hon är så otroligt söt iallafall! Jättemysig faktiskt! :)

Jag ser verkligen fram emot att börja jobba med henne. Det är en så otroligt personlig häst så det blir nog riktigt roligt! Men vi har vår väg att vandra ;)


Kommentarer
Postat av: Marina Björkman

Lycka till med Marion Zeta önskar vi uppfödare från Team AMY HB/ Marina Björkman :))

2011-08-12 @ 23:29:36
Postat av: Alma Ranebo

Stort tack! Vad roligt att ni har hittat hit! Vilken fantastisk häst ni har fött upp! :D

2011-08-13 @ 08:41:43
URL: http://almaranebo.blogg.se/
Postat av: Marina Björkman

Hennes Mamma Main Mirco är ett fantastiskt avelssto och har bla lämnat Cadence som har varit placerad i alla årgångschampionat och sen i Svår klass här i Sverige innan han exp till USA. Där har han vunnit flera GP samt gått WC i Geneve med 2 placeringar samt Nationshoppningar i Argentina med Guld! Marion Zetas syskon har flera hoppdiplom från 3-års tester och det är en mkt prestionssäker stostam :)

2011-08-13 @ 19:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0