Svar på kommentar

Jag har fått mycket kommentarer på sistone vilket är hur kul som helst! :) Fortsätt så! :)
Jag tänkte ta och svara på lite kommentarer, även fast de inte är så mycket kommentarer som är just frågor. ;) (flummigt skrivet)

Pelle Svensson (Delägare på Zeta): Gillar frambenen :))
Svar: Vilken tur att du gillar din egen häst! :D Hon är verkligen superfin!!

Nicole: Var har du köpt dina storhästar?
Svar: Inova köpte vi av Sven Ingvarsson (Måsel AB, som vi även köpte BW av). Marion Zeta köpte vi av Malin Baryard (Baryard Invest AB) och Marina Björkman. 

Marina Björkman (uppfödaren till Zeta):
Hon ser Jättefin ut! Du rider henne jättebra!!! :)), Kram
Svar: Tack Marina! Vad kul att du tycker det! :)

Emelie Karlberg:
 Vilken fin häst! :)
Svar: Tacktack! Jag kan inte annat än att hålla med ;)

Evelina:
Jäklar, Zeta är så fin! :D
Svar: haha, tack Eve! :D 

Theresia (uppfödaren till Inova):
Vad kul Alma! Du kommer få mycket tillbaka från Nova när hon blir "stor och stark". Hon har ett stort hjärta. Vad skoj med en häst till, blir en kul satsning. Riktigt fin stolinje på den också. Lycka till! Vi håller tummarna för dig =)
Svar: Ja, verkligen! Inova levererar fantastiskt redan nu, och hon fortsätter utvecklas i rätt riktning hela tiden! Underbar häst med otrolig inställning! :) Ja, nu har jag verkligen superfina hästar med enorm kapacitet och potential så nu har jag en rolig resa framför mig! :) TACK! :)

Bella: 
Vilken härlig liten häst, spännande med ett projekt:)
Svar: Tack! Ja det ska bli jätteroligt att utvecklas tillsammans med henne! :)

Beatrice Nyberg:
Ni passar varandra som handen i handsken!! Hoppas vi ses snart, pusssss
Svar: Tusen tack Beaaaa! :D Det hoppas jag med! :)

Anonym:
Finns bw kvar eller är han såld? :)
Svar: Än så länge finns han kvar.. :)

Maja Askeholt: Hej Alma! Jag undrar bara vem Hubbe är? Tack.
Svar: Han heter egentligen Hudson Bay. Hubbe är min kompis häst som står i samma stall som jag. Jag hjälper till med honom någon gång ibland om Julia (ägaren) är borta.

Sara: Du måste berätta vad det är för händelserika saker som händer.
Svar: Ja, som ni säkert förstår nu i efterhand så handlade det om Zeta! :)

Jag har fått en del kommentarer av uppfödarna till både Zeta och Inova vilket är jätteroligt! :) Jag tycker det är jättekul att de fortsätter följa sina fantastiska uppfödningar! Jag tänkte även skriva ihop ett inlägg om Zetas och Inovas stam när jag får tid. Skulle ni tycka det vore roligt att läsa om? :)


Kommentarer
Postat av: Marina Björkman

Jag hjälper dig gärna att skriva om MZ:as stostam :) Finns mycket och många meriter bakom Main Mirco och hennes syskon :)

2011-08-16 @ 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0