ombytta roller

Igår presterade inova grymt och jag var kass. idag hoppade vi 140cm, jag red super men Inova var inte med på noterna för fem öre. :( hittade bra distanser men Inova hade inte samma inställning som hon brukar så jag valde att utgå. Kändes bara dumt att fortsätta när det inte kändes super. Eftersom hon inte kändes så bra som hon brukar väljer jag att gå ner i klasserna imorgon och avslutar med en 120cm. Vi har gått upp i klasserna väldigt fort och hon har gjort det extremt bra så för att inte få något bakslag så är det lika bra att gå ner i klasserna innan man får ett bakslag. Tror det kan vara bra för oss att göra det lite lätt och avslappnat eftersom vi har jagat massa kval i 2 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0