Dagens ridpass

Hoppade Inova lite idag. Fortsatte jobba med en av mina standardövningar. En linje med tre räcken med 4 steg emellan. Brukar ha 16-16.5m men trimmade ordentligt på 15m idag istället. Det gick väl helt okej, Inova känns iallafall fin inför helgen :)

Joggade BW i ridhuset oc han var suuuuper! :) Fantastiska ponny! :)

Hade ännu mer att göra i stallet än planerat vilket ledde till att jag inte hunnit med allt jag skulle gjort idag. Istället för att bada och klippa Inova så vattna jag ridhuset och drog igång ett projekt i hinderförrådet som ska slutföras imorgon.
Hjälpte även Julia när hon hoppade Hubbe idag. Gick suveränt, de skötte sig galant båda två! :)
Imorgon måste jag verkligen hinna klippa och bada Inova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0