Dagens ridpass

Zeta: Jobbade lite bommar och markarbete vilket hon gjorde jättebra! Det blev en del lydnad och sen fokusera jag bara på att få med henne ordentligt så att det inte blir så vingligt och hon gjorde alla övningar riktigt bra! Så hon känns väldigt fin inför helgen! :)

Inova: Gjorde samma sak med Inova som med Zeta. Trimmade henne lite ordentligt och varierade galoppsprång mellan två bommar med 18m emellan, gick på allt från 4-8 galoppsprång. Även Inova var fin idag så nu är vi riktigt laddade inför helgen!! :)

Brownie: Sista ridpasset på min älskade ponny.. :( Han var lika fantastisk som alltid, ååh vad jag kommer sakna honom. Han har verkligen lärt mig ALLT jag kan.. Min finaste! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0