Dagens ridpass

Browns Way: Skrittade ut barbacka i 40min, en riktig mystur. Han var lite pigg men det har aldrig skadat. :) Det blir lite förändringar med BW framöver så vi satsar på riktiga mysdagar nu. Skriver mer om vad som kommer ske imorgon i ett separat inlägg.

Inova: Hopptränade för Daniel idag. Första gången han såg henne o han tyckte hon var jättefin, så de var kul iallafall. Annars kändes det inte särskilt bra, hon var lite pigg vilket resulterade i att hon blev stark emellanåt (vilket hon aldrig har blivit förut) så jag skolade henne lite när det var lägre o gjorde några halter och då blev det bättre. De kändes som hon kastade sig lite över hinderna och inte tog sig tid att hoppa klart. Hoppade mer framåt än uppåt vilket resulterade i att hon drog mig ur sadeln över hinderna så jag låg på mage. Det blev bättre i slutet iallafall men jag kände inte igen min ridstil för fem öre. Menmen, jag kom bra på alla hinder iallafall, om man nu ska se det positiva...

Zeta: Cilla tömkörde henne vilket hade gått jättebra. Hon övade mycket övergångar. Jättebra för det behöver hon verkligen. :) 



Jag skulle ju inte bli ledsen om Niclas skulle komma tillbaka..
(OBS: inget negativt om Daniel, vill bara att allt ska vara som förut.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0