Dagens ridpass

Trimmade Inova inför helgen som var superfin! Jag förväntade mig en stel Inova idag eftersom hon tagit det lite lugnt men icke sa nicke. Hon var på topp och kändes verkligen med på noterna. Känns riktigt bra inför helgen!! :)

Sen fick Zeta springa av sig, hon var lite småtokig idag :P Gasen funkade superbra medans bromsen inte funkade för femöre :P Hon var as taggad och hoppa runt lite men i slutet blev det mycket bättre. Imorgon ska jag trimma henne över lite hinder innan jag åker till Grevagården! :)

Mamma var snäll och tog en promenad med Brownie, hon betade honom en stund och borstade på honom samtidigt. Mysigt :)



Browns Way, msv A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0