Bra avslut på helgen

Hoppade 120cm idag och det gick bra. Fick ett ner i omhoppningen och kom precis utanför placering menmen jag är jättenöjd med rundan ändå. Hon var lite spänd i början eftersom underlaget inte var det bästa, vilket hon är väldigt känslig för men efter trekombinationen så kom hon igång ordentligt och var superfin! Hoppade makalöst! :) Hon fick springa på lite idag och bara känna att det är lätt och roligt :)

Jag vet att det är några som tycker vi har gått upp FÖR fort upp i klasserna och jag vill bara göra klart om att jag är väl medveten om att vi har gått upp fort i klasserna. MEN jag vill vara väldigt tydlig med att vi verkligen har kännt oss redo för den höjd vi har debuterat och alltså inte gjort något förhastat, vilket vi även visat när vi har debuterat. Vi har gjort det med fina rundor och bra resultat vilket visar att man klarar av och är redo för den höjden! 

 Men som sagt, när man har hoppat stora klasser under kort tid är det bra att gå ner lite i klasserna ibland, vilket jag gjorde idag. Eftersom vi inte har haft en superhelg så tycker jag att det är bättre att gå ner lite i klasserna innan man får bakslag och stora problem.... Här snackar vi om att förebygga problem! 

Bilder från dagens 120cm

  
 

Passar även på att svara på två kommentarer som hör till helgen:

Lena: Hej! Tävlar inte du för Årsta Runsten? Det står Sandö SRF på resultatlistan fr Eksjö? :)
Svar: Helt rätt, jag tävlar för Årsta-Runsten. Jag tävlade för Sandö förra året så de hade väl bara gammal info. :) 

Jenny: all uppdatering är bra uppdatering, så fortsätt med mobilinlägg! Lycka till nu i helgen! :)
Svar: Tack för din respons! Då vet jag, eftersom det bara är du som har svarat på frågan om mobilinläggen så lyder jag ditt önskemål! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns bw kvar eller är han såld? :)

2011-08-08 @ 09:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0