Tack

Vill bara säga tack till alla som finns där för mig. Som ni redan vet så betyder ni enormt mycket för mig, det är nu jag behöver er som mest. Jag uppskattar det så fruktansvärt mycket. Det är en otroligt jobbig period för både mig och M1, och jag hoppas att ni har överseende med det.
jag har turen att ha fina människor runt mig, i alla väder. tack för att ni ler, skrattar, lever med mig varje dag

 Vill även tacka alla som håller alla tummar för att min stjärna ska få komma hem igen. Det uppskattas enormt. Han fortsätter kämpa och vi fortsätter att hoppas, men det är en fruktansvärd lång väg kvar på det hela, så fortsätt hålla hårt i alla tummar.



All kärlek och styrka till dig <3


Kommentarer
Postat av: Sarah - Elit med Flit

Jag håller hårt i alla tummarna för er skull<3..

Ni är dom vackraste på jorden...



Finns här om du vill något<3..



2011-04-27 @ 10:05:56
URL: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0