Packning

Det fixas och trixas massor inför morgondagen när det bär av mot Henriksdal :) Det mesta är packat men jag har en del att göra i stallet innan vi åker imorgon. Vi åker runt 12-13 tiden. Innan vi åker ska jag hinna trimma BW och fixa alla hans grejer så Angelica har lite koll på alla prylar :P Sen ska all mat och M1 fixas. Jag trimmar M1 när vi kommer fram istället för innan vi åker. Jag tycker det är mycket bättre att trimma när man är på plats. Då kan man verkligen fokusera på ridningen istället för all stress och packning som ska fixas innan man åker. Det tar typ 7-8 timmar ner så jag hinner blogga hur mycket som helst i lastbilen, därför skriver jag bara fort idag :D

Trimmade iallafall båda hästarna på utebanan idag, M1 blev väldigt fin i slutet och BW var lika fantastisk som alltid! Ska trimma BW imorgon också så får han ta det lugnt sen när jag är borta, hoppvila och mycket jogg! Det blir perfekt! :)

Jag har ridit båda hästarna på utebanan fre-sön, de behöver vänja sig vid att vara utomhus och ändå vara fokuserade, speciellt M1, nu när utomhussäsongen har börjat. Det blir spännande att komma ut på en 70x110m gräsbana på M1 nu i veckan, det kan gå foooort ;)

Skriver som sagt mer imorgon, nu ska det laddas med att titta på bra rundor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0