På vår resa mot Henriksdal

Med fullpackad lastbil rör vi oss neråt i landet igen, den här gången mot Henriksdal! :)

Som ni vet är det juniorträning tis-ons på gräsbanan, den kommer även innehålla vattenträning, vilket är as bra nu inför utomhussäsongen. :) Kommer bli as roligt, inte bara att träna själv utan även att se alla andra duktiga YR ryttare! Det här kommer bli en lärorik och enormt rolig resa! :))

Sen är det ju tävling fre-sön. Har ingen aning om hur han kommer reagera när han kommer ut på den stora gräsbanan, därför har jag inte heller någon aning om vad det blir för klasser. Är iallafall anmäld till:

Fredag: 120cm (så han får springa av sig), 130cm (skolrunda inför 140cm)
Lördag: 140cm
Söndag: 130cm

Jag hoppas verkligen att han är lite fokuserad i helgen så vi kan debutera 140cm. Det gäller att vi får bra känsla redan på fredag för att kunna starta 140cm på lördagen. Det är perfekt att vi får komma ut och träna på gräsbanan tis-ons, det är ju lite speciellt att rida på gräs men det ska bli kul! Om allt går mega bra kanske vi även hoppar Grand Prix på söndag, men det är verkligen inget jag räknar med även fast det vore sjukt kul. :) Men allt beror på hur det fungerar på gräset, jag är bara glad om det blir debut i 140cm. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0