Ljungby dag 1

BW
110cm
: Jättefin runda! Hittade ett super bra flyt och han hoppade fint :) Lite pigg så blev lite flack så vi fick med oss två bommar men det gör inget. Kom perfekt på alla hinder och allt var super! Härlig första runda på helgen! :)

120cm: Fortsatte med samma flyt och känsla. Låg dock mittemellan två distanser till trippeln som kom bajsfort ur sväng och då ville jag inte skicka iväg honom eftersom jag gärna vill komma lite nära på trippelbarrar, han fick inte plats men det var bara mitt fel, blev lite spänd efter det så vi fick med oss en bom men fortfarande bra flyt och det är det viktigaste förtillfället! :) Jättenöjd med BW idag! :)

M1
120cm
: Han var jättefin och nolla (med en super tid) fram till sista linjen. Då blir han HELT JÄVLA GALEN! FLIPPADE SATAN I GATAN! Han stack efter 9an och blev helt blockerad i huvudet. Jag kunde varken svänga eller bromsa, han körde sitt rejs... Eftersom jag varken kunde svänga eller bromsa så kom jag inte fram till de hinderna jag skulle, utan blev istället studsandes i ett hörn.. vilket resulterade till att vi blev uteslutna..... Jag säger som alla andra.. Superrunda fram till att han stack och jag kunde asolut inte gjort något åt det som hände, det hade inte spealt någon roll vem som satt på honom, inget att göra... Han var bara enormt överladdad. Väldigt tråkigt eftersom det troligen hade lett till en väldigt fin placering... Menmen....

Imorgon bitti ska jag upp och trimma M1 till tusen! Sen på em hoppar BW msv A (Årets första :) ) och M1 130cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0