Hästdag

Åkte ut till stallet imorse och var i stallet ganska länge, fixade allt med BW, tömde och fixade M1s box mm. :( 
 Sen trimmade jag BW i ridhuset. Som var superduper fiin som vanligt! Världens roligaste häst att trimma! :D Han är så ambitiös, vill alltid göra rätt och vill lära sig nya saker hela tiden. Min stiliga lilla stjärna :)

Nu har jag precis kommit hem från södertälje, där Niclas har haft en riktigt bra clinic med alla ridskoletränare och därefter 3-4 träningar. Så jag har stått fem timmar i ett ridhus nu på kvällskvisten. :P Vi har iallafall haft mycket bra snack och kommit fram till massa bra saker! Dessutom har vi haft as kul, kanske lite för mycket flum :P men det känns som att man inte kan få för mycket av det just nu. Varenda litet skratt är så välkommet!

Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: clara , prince nightcap

Sv; TYVÄR hittade varken jag eller min kompis fler bilder på er, men jag kan kanske kolla på en cd skiva eller en annan dator nästa vecka.

Då kan jag skicka dom till dig eller lägga upp på min blogg! ((:



Jag har även tre bilder på dig och BW, jag kan lägga upp på min blogg om du vill ha dom ? :)

2011-04-29 @ 22:57:45
URL: http://claraekholm.blogg.se/
Postat av: clara , prince nightcap

Så, nu ligger det uppe några bilder på min blogg! :))

2011-04-29 @ 23:21:35
URL: http://claraekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0