Gårdagens ridpass

I måndags longerade jag båda mina i 10min, endast trav. De fick röra lite på sig efter helgen men verkligen inget ansträngande, båda var väldigt trötta. Återhämtning.

Igår red jag BW på utebanan, han var pigg och glad över att komma ut :) Joggade lite lätt i alla gångarter och han kändes jättefin! Inte det minsta stel från helgen så det var skönt! :)

Sen trimmade jag Hubbe i ridhuset, det gick jättebra! Han var ganska pigg vilket var positivt! Jobbade mycket tempoväxlingar och övergångar för han har väldigt lätt att fastna i sitt egna lilla lunk, men han blev faktiskt superfin! :)

Började med att jogga M1 lite på utebanan men han blev väldigt pigg :P Red där ett tag men förflyttade mig sedan in i ridhuset och då var han jättefin! Tog det bara lugnt idag med.


Finaste Brownie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0