Tävling söndag

Hoppade 125cm i söndags vilket gick super! :) Jag var dubbelnolla och blev plac 7 av ca 60 starter. Det var ju globenkvalet så banan och motståndet var inte att leka med. Banan var väldigt maxad och väldigt teknisk och det syntes på resultatet då det endast var 7st nollor. Motståndet var grymt, bla var hela EM-laget där och även de hade nedslag och stopp. Brownie var helt super och gjorde det lätt som en plätt ;) Det var ju synd att klassen inte hette msv A, för då hade jag haft en SM-nolla nu och eftersom den här banan var bra mycket svårare och högre än vissa msv A jag har hoppat så borde den heta det :P haha. Men jag är super nöjd med vår prestation och under alla dagar har vi klarat alla svårigheterna i banorna vilket känns väldigt bra eftersom banorna var svåra.
Nu hoppas vi på att vi får en box plats i västervik som är nu i helgen :) 

M1 var dubbelnolla i 130cm med Niclas i söndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0