Taggad

Imorgon är det dags för M1 att tävla igen, Värmdö RK 120cm, 125cm. :)
Han kändes fin idag dock väldigt pigg men det blir nog bra, jag hade två sockerbitar på ena långsidan där jag reglerade antalet galoppsprång mellan allt från 5 till 9. Jag fortsatte öva på det Niclas sa i onsdags och idag kändes det väldigt bra när jag kom upp lite ur sadeln, det är en helt annan ridning så det tar nog ett tag innan man kommer på "snitsen" men både jag och M1 trivs redan med den nya ridningen så det är bra! :)

Brownie fick ett träningspass för Marie. Han var riktigt fin idag så det är ju alltid lika kul :) Vi jobbade på mycket små detaljer så det finns inte så mycket att berätta om passet. Vi jobbade mest tempoväxlingar på fyrkanten och skänkelvikningar längs diagonalen.

Jag håller på att ladda upp filmer på M1 från Aspvik på youtube så snart kommer det rulla in försenade tävlingsfilmer på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0