Tagga

Nu sitter jag i bilen på väg till Gagnef med en nytvättad häst i släpet. Hoppade lite för Niclas innan vi åkte och Brownie kändes jättefin och var väldigt positiv! :) Vi kommer fram runt 8, då ska allt putsas och fixas vi hann inte göra det innan vi åkte för det var bättre vi kom iväg så vi kan fixa när vi kommer fram istället :)
Har lagt till en klass under helgen också så han får gå 110cm och 130cm imorgon och 130cm på söndag. Jag vill hoppa 110cm först bara för att känna hur banan och underlaget känns. Kan även vara bra för Brownie att få känna att det är lätt. Jag kommer bara hoppa de 4-5 första hindrena och sen utgå så det inte sliter för mycket på honom. Han måste ju vara tiptop i 130cm :))

M1 kändes också fin idag! Hade lite problem med första övningen eftersom han blir så jobbig i munnen i sådana lägen men sen var han jättefin! :) En av alla Niclas kommentarer idag: Han är ju heelt grym den här hästen, han leker ju över 150cm! Alltid lika kul när hästarna får härliga kommentarer..... och jag kan ju inget annat än hålla med :))

Nu håller vi tummarna i helgen och så hoppas vi att jag kommer hem med minst en SM-nolla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0