Tävling imorgon

Imorgon är det dags för tävling igen :) Det är extra kul när båda hästarna kan följa med :)
Hästarna kändes iallafall super idag!

Jag tränade för Marie på Brownie och han blev jätte fin och lösgjord! Han har varit lite stark i veckan men det var mycket bättre idag :) Vi jobbade mest på att få honom ordentligt lösgjord och framme för skänkeln. Vi gjorde inte så krävande övningar eftersom han ska tävla imorgon men han var som sagt jättefin! :)

M1 var också super! Trimmade honom själv, jobbade mycket övergångar så han blev väldigt uppmärksam. I slutet gjorde jag en övning som jag använder mig mycket av, antingen för att få dem lösgjorda, uppmärksamma och följsamma eller för att kontrollera att dem är det. En toppen övning som jag kan berätta mer om någon gång när jag har tid, för nu ska jag sova :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0