Tävling dag 3

Brownie gick 125cm idag. Han kändes jättefin och vi hade ett bra flyt genom hela banan men vi fick tyvärr med oss tre bommar men det tycker inte jag gör något. Banan var väldigt teknisk och orytmisk så jag är väldigt nöjd med att jag lyckades få ett bra flyt. Rivningarna var små missar och vi klarade allt det svåra utan problem så det var skönt :)

M1 gick 130cm idag, samma bana som Brownie. Det blev ännu svårare på honom eftersom hinderna blev högre och alltå kom snabbare. M1 var hur fin som helst! Heeelt super faktiskt :) Dock bestämde jag mig aldrig riktigt in i kombinationen som stod klurigt i en högersäng som är mitt sämsta varv så vi nådde inte fram till b-hindret. sen tog jag om det och allt rullade på som det skulle! Bara att M1 hoppa mig ur sadeln flera gånger :P Speciellt över trippelbarren vilket ledde till att jag missade hindret efter, det var på båge och vi fortsatte istället rakt fram :P eftersom jag då "red förbi" det hindret så blev jag alltså utesluten...

Trots dåliga resultat gjorde jag två riktigt bra rundor, så jag är jätte nöjd iallafall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0