Lidköping söndag

130cm idag igen, tyvärr gick det inte alls lika bra :P Han hoppade super på ettan, vilket gjorde att jag hamna i lite obalans. Ettan stod i slutet av ena långsidan och tvåan i början av andra långsidan och på kortsidan var hela läktaren. Så när jag hamnade i obalans svängde M1 i landningen, vilket gjorde att jag inte kom ut till väggen som jag var tvungen att göra för att komma bra på tvåan. Jag hade alltså en katastrof distans och min häst var snäll och hoppa iallafall, vilket resulterade till en liten krash :P Då tyckte jag att det var onödigt att fortsätta så jag hoppade ettan och utgick.

Jag är faktiskt ändå nöjd med helgen eftersom han var fin både i fredags och lördags. :)  


Kommentarer
Postat av: Sanna

fin häst!:D

2010-10-23 @ 10:42:12
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0